Auto Palace Brno s.r.o., Brno
Vy a Váš vůz ve spojení

Vy a Váš vůz ve spojení

VOLVO ON CALL

Se systémem Volvo On Call se Váš vůz stane něčím mnohem více než jen dopravním prostředkem.

Vše na jednom místě

Jedna jediná aplikace Vám zajistí kontrolu nad funkcemi Vašeho vozu a současně Vám zprostředkuje přístup k široké škále komfortních služeb. Mimoto Vás bude včas informovat, kdy máte příští schůzku, a poradí Vám, jak se tam co nejefektivněji dostat. Podrobné informace o Volvo On Call si můžete v klidu prostudovat v online brožuře.

Přivolá Vám pomoc, i když Vy už nemůžete*

S odborně proškolenými operátory, kteří jsou Vám stále k dispozici, budete mít v případě nouze vždy na dosah pomoc. A nezáleží na tom, zda havarujete, nebo máte defekt pneumatiky.

GPS funkce systému Volvo On Call znamená, že jsou operátoři našeho servisního centra schopni přesně určit Vaši momentální polohu. Přestože nebudete vědět, kde se nacházíte, záchranná služba tuto informaci mít bude.

* Pro trh ČR je SOS tlačítko VOC propojeno na jednotné evropské číslo tísňového volání 112.

Případy nouze

V případě, že se ocitnete v nouzi, je zde pro Vás služba Volvo On Call, která je připravena poskytnout Vám co nejefektivnější pomoc, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.*
*Pro trh ČR je SOS tlačítko VOC propojeno na jednotné evropské číslo tísňového volání 112.

Záchranná služba

V případě nouze stiskněte tlačítko SOS a budete okamžitě spojeni s operátorem. Aniž byste ho museli informovat o své poloze, bude hned vědět, kde se momentálně nacházíte, a pošle Vám pomoc. Pokud bude potřeba, zůstane s Vámi v kontaktu, dokud pomoc nedorazí. Je to jako by hned vedle Vás seděl ve voze Váš strážný anděl.*

Silniční asistenční služba

Naše asistenční služba při poruše je Vám stále k dispozici a v případě potřeby Vám zajistí pomoc. Pro kontaktování servisního centra stačí stisknout tlačítko On Call ve Vašem voze nebo použít aplikaci ve Vašem chytrém telefonu. Operátor call centra zjistí Vaší polohu a pošle Vám pomoc.

Upozornění na nehodu

Pokud se ve Vašem voze aktivují airbagy nebo předpínače bezpečnostních pásů, znamená to, že jste se svým vozem havarovali. Proto vůz automaticky upozorní operátora tísňové linky. Ten Vám následně zavolá do vozu, aby zjistil, co se vlastně stalo. Pokud se mu nepodaří navázat s Vámi kontakt, automaticky do místa, kde se nacházíte, pošle rychlou záchrannou službu.*

Ovládání klimatizace

S funkcí dálkového ovládání klimatizace již nikdy nebudete v autě potřebovat kabát. Ta Vám totiž umožní s předstihem zapnout nezávislé palivové topení (pokud je součástí výbavy Vašeho vozu), abyste nastupovali do příjemně vyhřáté kabiny a díky předem rozmrazených oknům měli hned dobrý výhled ven.

U vozů Volvo vyrobených od roku 2015* lze prostřednictvím systému Volvo On Call na dálku nastartovat motor a nechat vyhřát nebo ochladit kabinu. Je to stejně snadné jako poslat SMSku. Stačí zvolit, jak dlouho má motor běžet, zadat Vaše Volvo ID a heslo a vůz se nastartuje.

*Funkce je dostupná pouze na vybraných trzích a jen u určitých motorů.

Neustálý kontakt s vozem

Pokud zapomenete zamknout vůz, aplikace Volvo On Call Vás na to upozorní a umožní Vám jej zamknout na dálku. Mimo to v ní můžete stav dveří sami zkontrolovat a případně je i odemknout. To vše můžete udělat bez ohledu na to, kde ve světě se zrovna nacházíte.

Zapomněli jste, kde jste zaparkovali své Volvo? Nebo jste někomu vůz půjčili a dotyčný zapomněl, kde zaparkoval? Na integrované mapě aplikace Volvo On Call se zobrazuje místo, kde je Váš vůz zaparkován a současně se můžete nechat pomocí aplikace na dané místo dovést. V případě potřeby můžete aktivovat světla a houkačku, aby na sebe vůz upozornil.

Jak získat Volvo On Call

Aplikaci si můžete vyzkoušet a dokonce k tomu nepotřebujete ani vlastnit vůz značky Volvo. Stačí si aplikaci zdarma stáhnout a vyzkoušet si její demo verzi, která Vám zpřístupní většinu funkcí aplikace.

Aplikace Volvo On Call je předplacenou službou, což znamená, že v rámci jednoho poplatku získáte všechny její funkce. Ačkoliv je pro využívání silniční asistenční služby nutné zaplatit zvláštní předplatné, můžete využít její pomoc, i pokud ho nemáte, s tím, že si ji zaplatíte samostatně. S koupí nového vozu získáte v závislosti na konkrétním trhu 3 až 4leté předplatné, které si poté můžete za malý poplatek prodloužit. Protože se poplatek v různých zemích liší, obraťte se na nás a my Vám poskytne další informace.

Kompatibilita & Podpora

Abyste mohli používat aplikaci Volvo On Call, Vás vůz musí být vybaven továrně instalovaným systémem Volvo On Call, který je dostupný od modelového roku 2012.

V závislosti na konkrétním modelu Vašeho Volva se mohou některé funkce lišit. Některé z funkcí a služeb jsou závislé na pokrytí mobilního operátora a přístupu k internetu a nemusí být dostupné na všech trzích. Bližší informace najdete na webových stránkách Podpory (viz níže).

Ke stažení zde:
App Store
Google Play

Jestliže budete potřebovat s něčím poradit, je pro Vás k dispozici také online podpora na webu Volvo.
Stránky podpory Volvo Cars

Soubory cookie používáme pro dosažení nejlepší uživatelské zkušenosti s našimi stránkami, včetně přizpůsobení obsahu a reklam, poskytování funkcí v sociálních médiích a k analýze návštěvnosti webů. Tyto soubory cookie zahrnují cílené soubory cookie médií. Další informace naleznete v našem Informačním upozornění na stránce Cookies. Kliknutím na Přijmout souhlasíte s tím, že můžeme soubory cookie využívat. Chcete-li změnit typy souborů cookie, které používáme, klikněte na „Nastavení cookies“.